Katalog 

Marketing s přesahem

Kristýna Maková

Pracuju s energií slov, a to jako obsahová specialistka a konzultantka, copywriterka a copyeditorka. Pomáhám se strategiemi práce s obsahem, publikačními plány, samotným tvořením textů a někdy i jiného audio/audiovizuálního obsahu.

Sdílím své know-how i na kurzech, workshopech, školeních nebo prostřednictvím on-line programů a video kurzů. Ukazuju podnikatelkám, podnikatelům, zaměstnancům firem i neziskových organizací, jak můžou sami psát a tvořit obsah, jak s ním dál pracovat, kde pro něj hledat inspiraci, jak jeho tvoření a publikování přehledně a efektivně delegovat, jak ho smysluplně využívat opakovaně (recyklovat) a někdy i zpoplatnit (monetizovat). Občas se také podílím jako editorka, jazyková redaktorka nebo i překladatelka na vzniku knih, těch „fyzických“. Rozvíjím vlastní projekty v cestovních ruchu, ve kterých jsem zároveň autorkou vize, idemakerkou i ideamarkerkou, stratégem, průvodkyní, organizátorkou, markeťačkou, PRistkou, obchodnicí, realizátorkou toho, co si na sebe vymyslím a je třeba udělat, zadavatelkou i networkerkou. Těší mě práce s obsahem v on-line světě i ve fyzické realitě. A ráda s tím pomůžu i vám.
Monika Kvapilová

Monika Kvapilová alias Moni ON AIR je osobní brand i platforma, která propojuje network & rozhovory za účelem zviditelnění méně viditelných, propojování a vytváření spoluprací mezi podnikavci.

 Mým sloganem je Neworkuj, NETworkuj! Tedy nepracuj, propojuj se. Jelikož spolupráce a získávání nových kontaktů jsou pro růst tvého projektu klíčové! Mým posláním je využít svůj hlas na maximum, jak v mluveném projevu, tak i pěveckém. Zaměřuji se na live rozhovory a podcast Moni On Air se zajímavými inspirativními lidmi, co většinou podnikají a nebo jsou velmi tvůrčí a inspirativní, jelikož tvoří své projekty. Vyzpovídám je od A do Z, a to lidsky, energicky a s velkým entuziasmem – takže jsem taková Česká Oprah nebo Jan Kraus v sukni. 😁😁 V projektu vidím to, že můžu svým hostům nabídnout zviditelnění jejich projektu a přiblížení jejich značky blíže k jejich cílovce a komunitě – proč nevzít propagaci formou rozhovoru?? Lidi mají rádi příběhy, jelikož příběhy jsou to, co prodává a hýbe světem, no a k tomu ještě s mým elánem… Nemůže to dopadnou jinak než vesmírně! Ale zpátky na zem. Chci podnikatele i spojovat, a tak jsem vymyslela koncept neworkových akcí. Network Weekend, Network Days & Network Nights. Tak Neworkuj, NETworkuj! Vaše Moni On Air
Dominika Veselá

Může být žena technickým copywriterem? Může. Miluji propojovat technické poznatky s ženským stylem psaní. Umím se nacítit na potřeby čtenářů a předat jim přesně to, co chtějí slyšet, a to jemnou a nenásilnou formou."